Search results
-
Inele de piston: care sunt funcția și tipurile lor?
Segurile de piston fac parte dintr-un motor cu ardere cu piston și separă camera de ardere de carter. În plus, ele servesc și la definirea jocului dintre piston și cilindru.
-
Came ascuțite: care sunt avantajele și dezavantajele lor?
Înlocuirea camelor standard cu came ascuțite este una dintre cele mai comune modificări care măresc puterea motorului și îmbunătățesc răspunsul la accelerație.
-
Injecția de combustibil: Cum funcționează pregătirea amestecului?
Injecția de combustibil este o metodă de preparare a unui amestec de combustibil și aer pentru motoarele cu ardere internă. Principiul injecției de combustibil constă în injectarea combustibilului în conducta de admisie, canalul de admisie, cameră, cilindru sau spațiu de compresie printr-o deschidere mică sau duză de injecție.
-
Marcajele trenurilor de supape: ce înseamnă ele?
Cronometrarea supapelor este un mecanism care utilizează supape pentru a controla fluxul de gaze de lucru (aer, combustibil, gaze de eșapament) printr-un motor cu ardere cu piston. Acesta este cel mai comun tip de distribuție mecanică, utilizat în principal la motoarele cu ardere internă în patru timpi.
-
Arborele cu came: Cum funcționează și ce nu știați despre el?
Arborele cu came este arborele care deschide supapele de admisie si evacuare ale motorului cu ardere interna, permitand astfel umplerea sau golirea cilindrilor. Un arbore cu came este o pârghie rotativă pe care sunt amplasate camele.
-
Distribuție OHC: Știați ce tip de distribuție de supape este?
Distribuția OHC este un tip de sincronizare a supapelor a unui motor cu ardere cu piston, în care, pe lângă supape, arborele cu came este situat și în chiulasa. Denumirea acestui tip de distribuție este derivată din denumirea engleză OverHead Camshaft.