Search results
-
Motor V: Știți totul despre asta?
Motorul V este un motor cu ardere internă ai cărui cilindri și pistoane sunt aranjate în două planuri separate, astfel încât, văzut de-a lungul axei arborelui cotit, să semene cu litera V.
-
Motor în doi timpi: care sunt avantajele și dezavantajele sale?
Un motor în doi timpi, denumit și ciclu în doi timpi, este un motor cu ardere cu piston care funcționează în doi timpi.
-
Turbocompresor: Care sunt avantajele sale și ce este turbo lag?
Un turbocompresor, sau „turbo” pe scurt, este un dispozitiv care mărește puterea unui motor cu ardere internă prin forțarea aerului în camera de ardere.
-
Motor cu ardere internă: Cum funcționează?
Un motor cu ardere internă este un motor termic care generează energie termică prin arderea combustibilului. Ulterior, transformă această energie în lucru mecanic sau într-un efect de reacție.
-
Motor radial: Știați ce tip de motor este?
Un motor radial este un motor alternativ cu ardere internă cu un singur arbore cotit, care are cilindri dispuși într-un cerc (în unul sau mai multe rânduri) perpendicular pe axa arborelui cotit, astfel încât toți cilindrii să facă același unghi unul cu celălalt.
-
Mașina pierde putere: de ce motorul pierde putere în timp?
Pierderea puterii în timp este inevitabilă pentru fiecare motor cu ardere internă. Dar care este cauza și cum să preveniți aceste probleme în primul rând?