Search results

  • Motor TSI

    Motor 1.0 TSI: Ce este, de fapt? Performanța, consumul și fiabilitatea sa

    În ultimii ani, ne-am obișnuit cu tendința de a reduce volumul motoarelor și numărul de cilindri. Producătorii de automobile numesc acest proces "downsizing" și îl promovează ca o soluție pentru reducerea emisiilor și a consumului de combustibil.

  • Air filter

    Filtrul de aer: ce face și care sunt tipurile sale?

    Aproape fiecare proprietar rezonabil de mașină nu uită de întreținerea regulată a mașinii sale, inclusiv de schimbarea filtrului de aer. Cu toate acestea, unii proprietari nu consideră că înlocuirea filtrului de aer este ceva crucial și o ignoră.

  • Air filter

    Modificarea galeriei de admisie: Creșteți performanța motorului

    O modificare a galeriei de admisie este printre cele mai de bază și mai accesibile modificări ale motorului pe care orice pasionat de mașini le poate aborda. În fiecare zi, putem întâlni mulți oameni pe internet interesați de cum să creștem performanța motorului. Prin urmare, am decis să scriem un articol axat pe acest subiect.

  • Nissan GT-R

    Nissan GT-R: De ce este poreclit Godzilla?

    Nissan GT-R este o mașină sport de înaltă performanță produsă de producătorul auto japonez Nissan. Introdusă pentru prima dată în 2007, a câștigat rapid faimă ca supermașină impresionantă și accesibilă și de atunci a devenit un simbol al priceperii inginerești a Nissan.

  • Oil tank cap

    Clasificarea uleiului de motor explicată

    Uleiul de motor este cel mai important fluid de funcționare al motorului dvs., deși unii ar putea pretinde în mod eronat că este combustibil. Într-adevăr, nu ți-ai putea porni mașina fără combustibil, dar motorul s-ar bloca rapid fără ulei de motor.

  • Engine

    Motor cu aspirație naturală: care sunt avantajele și dezavantajele sale?

    Un motor cu aspirație naturală, numit și motor cu aspirație normală (sau motor NA pe scurt), este un motor cu ardere cu piston care transformă energia termică în lucru mecanic. Energia termică se obține în motor prin transformarea combustibilului în căldură prin ardere.