Search results
-
Supapa de accelerație: Cum funcționează și posibilele sale defecțiuni
Supapa de accelerație controlează alimentarea cu aer a motorului. Este folosit de motoarele pe benzina dar si de unele motoare diesel moderne. Supapa de accelerație se află în sistemul de admisie și este conectată mecanic sau electronic la pedala de accelerație.
-
Turbocompresor: Care sunt avantajele sale și ce este turbo lag?
Un turbocompresor, sau „turbo” pe scurt, este un dispozitiv care mărește puterea unui motor cu ardere internă prin forțarea aerului în camera de ardere.
-
Injecție de combustibil în mai multe puncte: ce tip de injecție este?
Injecția de combustibil în mai multe puncte este desemnată prin abrevierea MPI (Multi Point Injection). În acest tip de injecție, combustibilul este injectat înaintea supapei de admisie folosind supape de injecție alocate cilindrilor individuali.
-
Marcajele trenurilor de supape: ce înseamnă ele?
Cronometrarea supapelor este un mecanism care utilizează supape pentru a controla fluxul de gaze de lucru (aer, combustibil, gaze de eșapament) printr-un motor cu ardere cu piston. Acesta este cel mai comun tip de distribuție mecanică, utilizat în principal la motoarele cu ardere internă în patru timpi.
-
Arborele cu came: Cum funcționează și ce nu știați despre el?
Arborele cu came este arborele care deschide supapele de admisie si evacuare ale motorului cu ardere interna, permitand astfel umplerea sau golirea cilindrilor. Un arbore cu came este o pârghie rotativă pe care sunt amplasate camele.
-
Supapa EGR înfundată: simptome și cum să o rezolvi
Ce simptome are o supapă EGR înfundată și cum puteți rezolva această problemă? Această întrebare apare mai des pe diverse forumuri auto și am decis să o clarificăm.