Search results
-
Indicatorul motorului clipește: ce trebuie să faci și la ce să fii atent?
Indicatorul motorului este una dintre cele mai frecvente avertizări de pe tabloul de bord al mașinii tale. Dacă acesta începe să clipească, este un semnal pe care nu ar trebui să-l ignori.
-
Motorul trojvalc cu capacitate de 1.2 HTP: mai are încă o reputație proastă?
Motorul 1.2 HTP de la producătorul auto Škoda este bine cunoscut, probabil, de toți pasionații de mașini. Totuși, reputația sa rămâne destul de controversată – unii îl apreciază pentru dimensiunile compacte și consumul redus de combustibil, în timp ce alții îl critică pentru problemele tehnice frecvente, în special în versiunile sale anterioare.
-
Sistem de reglare anti-alunecare: Cum funcționează ASR?
Reglarea anti-alunecare (ASR) se referă la sistemul conceput pentru a preveni alunecarea roților, cunoscut și sub denumirea de sistem de control al tracțiunii (TCS).
-
Sistemul Nitro Oxide: Cum și de ce este utilizat în mașini?
Nitrooxidul este tradus ca oxid de azot (sau gaz paradis), folosit în asistența medicală ca anestezic - dar ne va interesa utilizarea lui în mașini.
-
Twin-turbo: Care sunt avantajele și dezavantajele sale?
Twin-turbo, cunoscut și sub numele de Bi-turbo, este numele dat motoarelor supraalimentate echipate cu două turbocompresoare.
-
Diagnosticare auto: ce este și cum funcționează?
Diagnosticarea mașinii poate detecta câteva informații importante despre vehicul. Astăzi, este greu să găsești o mașină care nu este echipată cu o unitate de control a motorului (ECU / ECM). Este un microprocesor (sau pur și simplu un mic computer) care evaluează și stochează o întreagă gamă de informații.