Search results
-
Garnitura capului: Ce este și cum să vă dați seama dacă a explodat?
O garnitură de chiulasă este esențială în motorul cu ardere internă, etanșând joncțiunea dintre blocul motor și chiulasa.
-
Presiune scăzută a uleiului: care ar putea fi cauza acestei probleme?
Presiunea scăzută a uleiului este una dintre problemele care nu sunt frecvente, dar foarte grave. Există doar câteva motive care pot cauza o presiune scăzută a uleiului.
-
Motorină în fugă: Ce să faci când nu poți opri motorul?
Funcționarea motorină sau motor diesel este o defecțiune care împiedică oprirea motorului diesel și duce la autodistrugerea acestuia. O astfel de situație poate speria mulți oameni pentru că motorul răcnește și produce un fum enorm.
-
Clasificarea uleiului de motor explicată
Uleiul de motor este cel mai important fluid de funcționare al motorului dvs., deși unii ar putea pretinde în mod eronat că este combustibil. Într-adevăr, nu ți-ai putea porni mașina fără combustibil, dar motorul s-ar bloca rapid fără ulei de motor.
-
Consum excesiv de ulei de motor: care este problema?
Consumul excesiv de ulei de motor este o problemă care afectează în principal vehiculele mai vechi și vehiculele uzate cu kilometraj mai mare. Consumul de ulei de motor, în general, este adesea înțeles greșit, iar unii oameni pot crede că mașina lor consumă prea mult ulei atunci când problema este în altă parte.
-
Motor rece: ce se întâmplă în motor când se încălzește?
Pornirile la rece dăunează motorului, indiferent de temperatura exterioară. Cu toate acestea, cu cât temperatura exterioară este mai scăzută, cu atât motorul durează mai mult să se încălzească până la temperatura de funcționare, ceea ce înseamnă că aceste efecte adverse afectează motorul pentru o perioadă mai lungă.