Search results
-
Motor 1.0 TSI: Ce este, de fapt? Performanța, consumul și fiabilitatea sa
În ultimii ani, ne-am obișnuit cu tendința de a reduce volumul motoarelor și numărul de cilindri. Producătorii de automobile numesc acest proces "downsizing" și îl promovează ca o soluție pentru reducerea emisiilor și a consumului de combustibil.
-
Filtrul de particule diesel: ce este și cum funcționează?
Un filtru de particule diesel (DPF) este un dispozitiv conceput pentru a îndepărta funinginea și particulele solide din gazele de eșapament ale unui motor diesel.
-
Lampă de avertizare ESP: Ce înseamnă și de ce este aprins?
Ledul de avertizare ESP poate indica faptul că ESP (Programul electronic de stabilitate) este activ, dezactivat sau că există o defecțiune. Dacă lampa de avertizare clipește, sistemul este activ, dar sistemul ESP probabil nu funcționează dacă lampa de avertizare este aprinsă constant.
-
Funcționarea mașinii în timpul iernii: 16 mituri și fapte. Le poți deosebi?
Conducerea pe timp de iarna poate avea farmecul lui, dar poate aduce si multe griji si probleme. Și nu ne referim doar la drumul înghețat și înzăpezit, ci mai ales la temperaturile scăzute care nu le plac mașinilor noastre.
-
Lampă de avertizare ESC: Ce înseamnă și de ce este aprins?
Lampa de avertizare ESC poate indica faptul că controlul electronic al stabilității este activ, dezactivat sau că există o defecțiune în sistem. Dacă această lumină de avertizare clipește, sistemul ECS este activ, dar dacă este aprins constant, cel mai probabil sistemul nu funcționează.
-
Motor rachetă: Ce tip de motor cu ardere este?
Un motor rachetă este un tip de motor reactiv care nu este afectat de mediul extern, datorită faptului că transportă combustibil și un oxidant în rezervorul său.