Search results
-
Indicatorul motorului clipește: ce trebuie să faci și la ce să fii atent?
Indicatorul motorului este una dintre cele mai frecvente avertizări de pe tabloul de bord al mașinii tale. Dacă acesta începe să clipească, este un semnal pe care nu ar trebui să-l ignori.
-
Motorul trojvalc cu capacitate de 1.2 HTP: mai are încă o reputație proastă?
Motorul 1.2 HTP de la producătorul auto Škoda este bine cunoscut, probabil, de toți pasionații de mașini. Totuși, reputația sa rămâne destul de controversată – unii îl apreciază pentru dimensiunile compacte și consumul redus de combustibil, în timp ce alții îl critică pentru problemele tehnice frecvente, în special în versiunile sale anterioare.
-
Fluctuația RPM în timpul conducerii: acestea sunt cele mai frecvente 12 cauze
Fluctuația RPM este una dintre cele mai frecvente probleme la toate tipurile de mașini, indiferent de vârstă. Acest subiect a fost discutat pe scară largă de un milion de ori pe diferite forumuri auto. Cu toate acestea, nimeni nu vrea să caute prin discuții lungi pentru a găsi un răspuns la această problemă.
-
Sistemul Nitro Oxide: Cum și de ce este utilizat în mașini?
Nitrooxidul este tradus ca oxid de azot (sau gaz paradis), folosit în asistența medicală ca anestezic - dar ne va interesa utilizarea lui în mașini.
-
Diesel sau benzină: prin ce diferă și care este mai bun?
Diesel sau benzina? Acest subiect nu va îmbătrâni niciodată atâta timp cât aceste tipuri de motoare rămân în mașini. În fiecare zi, când se deschide un forum auto, se întâlnesc întrebări precum - motorină sau benzină, benzină vs. motorină, motorină vs. benzină, iar cea preferată este: Este motorina sau benzina mai bună?
-
Standardele europene de emisii: care este scopul lor?
Standardele europene de emisii au început să fie introduse în 1992 pentru toate mașinile noi pentru a îmbunătăți calitatea aerului. La momentul publicării, toate mașinile noi vândute în Uniunea Europeană trebuie să respecte standardul de emisii Euro 6.